maandag 17 oktober 2011

H&M ♡'s VERSACE

Over precies een maand is het zover, dan kunnen we weer om 4 uur 's nachts voor de deur van de H&M gaan liggen, dan mogen we iedereen om ons heen wegduwen en aan elkaars haren lopen trekken - want 17 november 2011 komt de collectie van Versace uit bij de H&M.
Ik vind het erg jammer dat ik deze keer niet met mijn klasje in Parijs voor de deur sta te wachten om een jurkje te scoren, maar ik ga zeker weer iets proberen te bemachtigen! Beetje fucked dat het nu al koud is in Stockholm, kan je nagaan over een maand! Maar... ik heb het er voor over!
De Russische Vogue had als eerste een sneak peak van de samenwerking met Versace en H&M. Ik heb mijn oog al laten vallen op het leren jasje met de studs!
I spy DOPEness!


lots of love, xoxo Alyssa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...