woensdag 26 oktober 2011

STOCKHOLM SYNDROME [part III]

Ik zit op de helft! Zo dat is eruit, nog 49 dagen en ik ben thuis (en ik kijk er zó naar uit!). Deze maand ging sneller voorbij dan de vorige, want ik had erg veel bezoek – en ook allemaal achter elkaar. Maar ondanks het een beetje vermoeiend was, wil ik even kwijt dat ik de allerbeste/liefste vrienden heb van de hele wereld!! Ik bedoel, ze komen helemaal naar Stockholm voor mij! Sinds ze weg zijn, en ik weer in m’n eentje op mn kamertje zit krijg ik wel weer een beetje last van heimwee. Maar daan zeg ik tegen mezelf: ‘Kom op Alyss, over 16 daagjes zie je ze weer, want dan ga je een weekendje naar Nederland’. Het eerste wat ik ga doen als ik geland ben op Schiphol, is een patatje halen bij de Smullers. O en een tosti scoren bij de Anvers met een wijntje!
Ik ben er maar 3 daagjes, en het hele weekend is nu al volgepland. Vrijdag ga ik uiteten met mijn familie (omdat mijn Pappa en Oma begin November jarig zijn), zaterdag naar de Open Dag van school en ‘s avonds naar Esmee’s voorstelling in Den Haag. En zondag weer terug naar Knackebröd land. Ik denk dat ik het vooral van die uitstapjes moet hebben, ik bedoel ik ben gesloopt na 3 weken non stop bezoek – maar het heeft me wel even afgeleid van alles en me op een of andere manier nieuwe energie gegeven. En aangezien ze hier in Zweden niet aan herfst vakantie doen, moet ik toch ergens even een paar daagjes inplannen om leuke dingen te doen?
Hier een paar foto’s van de allerliefste/gekste/alcoholdrinkende/rokende/
vretende/gezelligste/gekste vriendjes waarmee ik de afgelopen weken de leukste en raarste avonturen heb meegemaakt; zoals Essefles die het moeilijk had op de dag dat ze naar huis ging, veel gestift en gespuit met Tim, Josse en Alisa oftewel mijn Steenbaby's. Liedjes maken op de iPad en helemaal stuk gaan om de raarste dingen én... niet te vergeten alle dronken avonden. Ik zeg jullie zijn mijn STOCKHOLM SYNDROME 2011. Ik mis jullie, maar ik denk Paris (van het koffietentje) mist jullie nog veel meer!







Lots of Love, xoxo Alyssa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...